4 agencje wchodzące w skład McCANN Worldgroup promują grę Enemy Front

McCANN Worldgroup rozpoczął realizację zintegrowanej kampanii pod hasłem: „To kiedyś nie była gra” promującej w Polsce najnowszą grę CI Games – Enemy Front. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, działania Public Relations, event dla bloggerów stronę www oraz działania digital.

Za obsługę media relations i organizację konferencji prasowej, w której wziął udział autor filmu „Miasto 44”- Jan Komasa odpowiadała agencja PR Weber Shandwick. MRM//McCANN przygotował stronę internetową gry. Event – grę po Warszawie z udziałem 10 kluczowych video bloggerów specjalizujących się w grach zorganizowała agencja shopper, field i event marketingu – Momentum. McCANN odpowiadał za opracowanie strategii i za nadzór kreatywny działań.

Film promujący grę można zobaczyć na: https://www.youtube.com/watch?v=A8IDq1Jajbo&feature=youtu.be

Gra Enemy Front rozgrywa się w czasach II wojny światowej. Jej autorom zależało na wiernym pokazaniu jak wyglądało miasto Warszawa w okresie Powstania Warszawskiego.

# # #

O CI Games:

CI Games jest międzynarodowym wydawcą oraz największym polskim producentem gier komputerowych na komputery osobiste i konsole, w tym Xbox 360®, Playstation®3. Do jej najbardziej znanych produktów należą m.in. Sniper Ghost Warrior 2, Lords of the Fallen, Alien Rage czy Enemy Front