Coca-Cola Polska wybiera zintegrowane agencje McCann Worldgroup

Na podstawie briefu przetargowego z obszaru Samplingu i Aktywacji, Coca-Cola Polska wybrała zintegrowaną ofertę agencji CRAFT & Momentum i McCann & MRM, tym samym wybierając McCann Worldgroup jako swojego partnera w tym obszarze.

Oferta agencji została doceniona za koncepcję strategii fieldowej, pomysły na egzekucję logistyczną, a także strategię marki i propozycje kreatywne, które były istotą przetargu.

„Zintegrowane podejście do marketingu jest niezbędne w dzisiejszej rzeczywistości. Jestem dumny z naszych zespołów, że stworzyły tak wszechstronny plan działań dla jednego z najbardziej pożądanych klientów w branży. Ta wygrana jest dla naszej grupy kolejnym bardzo ważnym krokiem w ewolucji naszej oferty łączącej światy off-line i on-line”, mówi Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCann Wordgroup.

„Ta wygrana jest dla naszej agencji wielką szansą na pogłębienie i dalszy rozwój obszaru Field & Marketing Services, a jednocześnie to wielkie zobowiązanie wobec zespołu Coca-Coli, który uwierzył w nas, nasze pomysły i możliwości”, powiedział Mariusz Otowski, Dyrektor Zarządzający CRAFT & Momentum.