Agnieszka Dziedzic

Managing Partner, Weber Shandwick

Agnieszka Dziedzic jest jedną z najbardziej doświadczonych osób w polskiej branży Public Relations oraz uznanym ekspertem od doradztwa strategicznego i zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Założyła i kierowała polskim oddziałem jednej z czołowych światowych agencji PR Hill&Knowlton, robiąc z niej jedną z największych i najsilniejszych agencji na polskiej scenie Public Relations.

W czasie swojej kariery doradzała największym światowym klientom z różnych sektorów gospodarki, m.in. Michelin, Boeing, GSK, Novartis, HSBC, Samsung,  Lidl, BAT, Diageo, RIM, czy PEPSI. Kierowana przez nią Hill and Knowlton prowadziła też jedną z pierwszych kampanii na rzecz poprawy sytuacji polskich pacjentów onkologicznych „Mam Haka na Raka”, który zdobył wiele nagród, w tym również nominację do PR Lions w Cannes. Za jej kadencji warszawskie biuro Hill and Knowlton było także odpowiedzialne za koordynowanie kampanii na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej oraz w krajach bałtyckich.

Agnieszka Dziedzic była wykładowcą Public Relations w London School of PR i na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Przed rozpoczęciem kariery w branży komunikacyjnej pracowała jako dziennikarz, m.in. PAP. Współpracowała również z amerykańskimi korespondentami „The Los Angeles Times” i „The Washington Post”. Jest członkiem IPRA oraz członkinią Rady Programowej Kongresu Kobiet, w którym działa aktywnie od 2006 roku.