Marek Rawicki nowym Dyrektorem Zarządzającym Momentum

Od 1 stycznia 2014 roku obowiązki Dyrektora Zarządzającego agencji marketingu zintegrowanego Momentum, będącej w Polsce częścią McCANN Worldgroup, obejmuje Marek Rawicki.

Marek Rawicki posiada ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży m.in. w takich branżach jak FMCG i nowe technologie. Pracował na kierowniczych stanowiskach w Kompanii Piwowarskiej, gdzie był dyrektorem Trade Marketingu i szefem Field Force kanału nowoczesnego.

Do Momentum przeszedł z Samsunga, gdzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedaż urządzeń mobilnych, w tym smartfonów i tabletów. Karierę zawodową zaczynał w Mars Polska.

Doświadczenie, które posiada Marek Rawicki łączy w sobie lata praktyki menadżera rozumiejącego zasady, jakimi rządzi się współczesny marketing zintegrowany z doświadczeniami w dziale sprzedaży i trade marketingu największych reklamodawców na świecie. – komentuje Wojciech Borowski, CEO McCANN Worldgroup.

Momentum to jedna z tych światowych marek, która jest jednoznacznie kojarzona z marketingiem zintegrowanym. Bardzo się cieszę, że dołączam do polskiego zespołu. Mam nadzieję, że podobnie, jak na świecie, tak i tutaj nasze kreatywne podejście do marketingu, wsparte nowoczesnymi technologiami, zyska uznanie nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Marek Rawicki – nowy Dyrektor Zarządzający Momentum.