McCANN to współczesna agencja reklamowa, należąca do sieci największych, najbardziej zintegrowanych agencji na świecie, znanych jako McCANN Erickson Worldwide. Jest ona autorem tak znanych kampanii, jak m.in. najbardziej utytułowana w historii festiwalu w Cannes „Dumb Ways to Die”, MasterCard „Priceless”, czy stworzona na potrzeby Coca-Coli – kampania kreująca współczesny wizerunek Świętego Mikołaja.

Specjalizujemy się w budowaniu i wspieraniu marek za pomocą zarówno reklamy tradycyjnej, jak i nowoczesnych technologii. Mamy dostęp do wiedzy, raportów, badań, opisów kampanii, narzędzi, a przede wszystkim – ludzi z innych biur na całym świecie, których wysoka specjalizacja w konkretnych branżach, takich jak m.in. FMCG, bankowość, ochrona zdrowia, i globalne spojrzenie są niezwykle ważnym elementem naszych strategii. Dzięki tej współpracy, mamy duże możliwości wymiany wiedzy, szukania inspiracji i poszerzania naszych lokalnych horyzontów.

W swojej pracy kierujemy się mottem „Truth Well Told”, które pozwala nam wykraczać poza utarte schematy i budować komunikację z innej, szerokiej perspektywy.

 

MRM jest jedną z czołowych agencji na świecie, specjalizujących się w digitalu. Działa w 22 krajach, oferując swoim klientom rozwiązania bazujące na połączeniu kreatywności i nowoczesnych technologii.

Dla naszych klientów tworzymy strategie obecności ich marek w social mediach, a także realizujemy kompleksowe projekty z wykorzystaniem kreacji i rozwiązań mobilnych.

Specjalizujemy się w: kampaniach i obecności w Internecie, rozwiązaniach mobilnych, social mediach, analityce i planowaniu, e-commerce, mailingach, performance.

W 2012 roku MRM zostało wybrane najlepszą agencją interaktywną roku (przez Crain’s Report).

 

Klienci: Agnieszka.Wichracka@mccann.pl
Kreacja: Jacek.Szulecki@mccann.pl