McCann Worldgroup realizuje kampanię NFC dla MasterCard

Zakończyła się kampania MasterCard promująca płatności zbliżeniowe telefonem, koordynowana przez McCann Worldgroup w Polsce. Jej celem jest edukacja konsumentów w zakresie płatności zbliżeniowych telefonem z NFC oraz uświadomienie im dużej sieci akceptacji usługi. Na razie kampania będzie emitowana na rynku polskim.

Pomysły kreatywne, obejmujące materiały do kampanii, jak i reklamę telewizyjną, zostały stworzone i wyprodukowane przez polskie biuro McCann Worldgroup.

Kampania ATL obejmuje telewizję, prasę, nośniki OOH, kino i internet. Jest również obecna w mediach społecznościowych (m.in. konkurs w Facebooku), na bannerach reklamowych, w oddziałach banków i u operatorów telefonii komórkowej.

Bardzo cieszymy się, że to właśnie w Polsce zrealizowaliśmy pierwszą kampanię w Europie, promującą płatności za pomocą telefonu. To dla MasterCard bardzo ważny rynek, i mamy nadzieję, że Polacy szybko polubią ten innowacyjny sposób dokonywania płatności – mówi Luiza Derek, Marketing & PR Head.

MasterCard jest dla nas kluczowym klientem zarówno w Polsce, jak i na świecie, co więcej nasze warszawskie biuro jest regionalnym HUB-em tego klienta na 17 rynkach. Bardzo cieszymy się z możliwości zrealizowania kampanii dla tak innowacyjnego produktu, jakim jest NFC – powiedział Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.