McCANN Worldgroup realizuje nowy spot dla KFC Duetos i promuje ofertę dużych kanapek

22 lipca rusza kolejna odsłona multidyscyplinarnej kampanii „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” przygotowanej przez McCANN Worldgroup dla KFC. Działania reklamowe obejmują 2 promocje dla KFC: Duetos oraz Grander Texas i BOSS.

KFC Duetos to dwa kawałki kurczaka zawinięte w trójkątne tortille, które są idealną propozycją zarówno na szybki lunch, jak i na wieczorną przekąskę. Z kolei łagodny Grander Texas i pikantny BOSS to dwie największe kanapki w ofercie KFC.

Kampania telewizyjna dla KFC Duetos w Polsce i na Węgrzech obejmuje 30 i 15 sekundowe spoty, które pojawią się w telewizji od 25 lipca. W Czechach będą emitowane spoty 20 sekundowe.

McCANN Worldgroup odpowiada także za przygotowanie kreacji do materiałów POS w restauracjach dla wszystkich 3 produktów oraz promowanie ich w internecie i mediach społecznościowych.

Kampania jest wspierana komunikacją dotyczącą standardów prawdziwości KFC, czyli: niemielenie mięsa, ręcznie panierowane kawałki oraz używanie wyłącznie krajowych kurczaków dostarczanych do restauracji KFC co najmniej 2 razy w tygodniu.

Polskie biuro odpowiada za strategię i realizację kampanii w Polsce, w Czechach i na Węgrzech. Grupa pozyskała klienta w drodze przetargu.