McCANN Worldgroup rozwija współpracę z firmą Mattel

Agencje wchodzące w skład McCANN Worldgroup: Momentum (trade marketing), MRM//McCANN (digital) i Weber Shandwick (public relations) wygrały przetarg na opracowanie strategii i kompleksową obsługę ogólnopolskiego programu edukacyjnego Scrabble® w szkole. Działania rozpoczną się pod koniec maja br. i obejmą ponad 700 szkół w całej Polsce.


Program Scrabble® w szkole jest organizowany przez firmę Mattel Polska oraz Polską Federację Scrabble od 2012 roku. Jest skierowany do dzieci i młodzieży – uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i liceów oraz ich nauczycieli.
Celem programu jest popularyzacja Scrabble® jako narzędzia pomocowego w nauczaniu np. języka polskiego, przedmiotów ścisłych, rozwijaniu umiejętności językowych i logicznego myślenia, a także jako wsparcia w terapii pedagogicznej.
Głównym założeniem programu jest przekazanie nauczycielom prostego narzędzia w postaci Scrabble®, gry planszowej, która poprzez szereg zastosowań może przyczynić się do zwiększenia atrakcyjności zajęć lekcyjnych, świetlicowych bądź terapii pedagogicznej.