McCANN Worldgroup ruszył z kampanią dla KFC

14 listopada to początek najnowszej kampanii KFC, przygotowanej przez McCANN Worldgroup. Działania reklamowe, które dotyczą promocji świątecznej oraz wprowadzenia nowej kanapki –KFC Tender, obejmują 2 spoty telewizyjne i materiały POS w restauracjach.       

 

Kampania świąteczna to 30 i 15 sekundowe spoty w Polsce i na Węgrzech, które pojawią się w telewizji od 14 listopada. W Czechach będą emitowane spoty 20 sekundowe.

Kampania w sposób emocjonalny pokazuje, że warto cieszyć się świąteczną atmosferą i sprawiać drobne przyjemności naszym bliskim. W najnowszej promocji świątecznej wielbiciele Kubełka KFC dostaną do wyboru dip (w jednym ze świątecznych smaków pomarańczowo-cynamonowym i imbirowym) lub ciastko (czekoladowe albo z białą czekoladą z nutą cytryny). Osoby, które kupią Box KFC, będą mogły wybrać jeden z ww. dipów.

Spot można obejrzeć na naszym kanale youtube:

Agencja odpowiada także za tworzenie 15 sekundowego spotu i część materiałów POS dla nowej kanapki KFC o łagodnym smaku – KFC Tender.

Spot można obejrzeć naszym kanale youtube:

Polskie biuro McCANN Worldgroup jest odpowiedzialne za strategię i realizację kampanii w Polsce, w Czechach i na Węgrzech. Grupa pozyskała klienta w drodze przetargu.