McCann wygrywa przetarg na obsługę Opla

Pierwszą wspólnym projektem jest kampania na 120 lecie.

Agencja reklamowa McCann wygrała przetarg na obsługę reklamową marek samochodowych Opel i Vauxhall w Europie. Pokonała w nim agencje Scholz&Friends, Publicis i Havas.

W związku z pozyskaniem obsługi Opla i Vauxhalla w Europie, McCann utworzy dedykowany zespół do obsługi tych marek. Dotychczas obie marki pracowały w Europie z agencjami Scholz&Friends (od 2010 roku) i Heimat (od ub.r.). W przetargu, oprócz agencji McCann i broniącej klienta agencji Scholz&Friends uczestniczyły też zespoły Publicis i Havas. – Wybór agencji McCann pozwoli nam wdrożyć nową ogólnoeuropejską strategię, z silnym naciskiem na wartości każdej z tych marek – powiedział Tobias Gubitz, dyrektor ds. strategii marki i komunikacji marketingowej Opel i Vauxhall. Agencja McCann zacznie pracować dla obu marek z początkiem stycznia 2019 roku. Zarówno w pracach nad strategią jak i kreacją brał udział zespół z Polski.

Nowy claim marki to Opel. Stworzony w Niemczech. Dla wszystkich.