Przejmująca kampania McCANN Worldgroup dla Fundacji Dzieci Niczyje

McCANN Worldgroup zrealizowała kampanię „Sekret” dla Fundacji Dzieci Niczyje. Jej tematem jest bolesny i trudny w społecznym odbiorze problem przemocy seksualnej wobec dzieci. Celem akcji jest zwrócenie uwagi odbiorców na skalę problemu i zachęcenie podatników do pomocy dzieciom wykorzystywanym seksualnie, poprzez przekazanie 1% na rzecz Fundacji.

Kampania rozpoczęła się 10 kwietnia niestandardowym eventem w warszawskiej Kinotece. Kolejnym etapem komunikacji jest emisja filmu dokumentującego event, jak i samego spotu kinowego.

Z danych Fundacji wynika, że co piąte dziecko w Europie jest wykorzystywane seksualnie. Sprawcą jest najczęściej ktoś, kogo dziecko zna, osoba z bliskiego otoczenia. Fundacja Dzieci Niczyje od wielu lat skutecznie pomaga skrzywdzonym dzieciom poradzić sobie z tragedią.

Współpraca z agencją McCANN Worldgroup pozwoliła nam na przedstawienie tego problemu w innowacyjny i angażujący sposób. Stworzyliśmy nowoczesną kampanię, wobec której trudno pozostać obojętnym – mówi Magda Sadłowska z Fundacji Dzieci Niczyje.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiadają agencje McCANN, Momentum, CRAFT.
Partnerami akcji są: Dynamo, Galaktika Film, Studio Rytmika, Kinoteka  i Kinads.
Spot wyreżyserował Marek Dawid.

Strona Fundacji: http://fdn.pl/