Reklama McCann Worldgroup dla Tablica.pl ma ponad 2 679 030 unikalnych odsłon na YouTube

Połączone teamy agencji digitalowej MRM i agencji reklamowej McCann Warsaw realizują zintegrowaną strategię dla marki Tablica.pl. Tylko w pierwszych dwóch tygodniach emisji pierwszy spot na YouTube obejrzało ponad 1 820 000 osób.

Drugi ze spotów, który został wyemitowany tydzień później, do tej pory zobaczyło ponad 1 894 600 osób.

Kampania „Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania”, obejmująca działania offline i online potrwa do końca października 2013 r. W dowcipny i lekki sposób, zachęca do sprzedania przedmiotów, których nie używamy, a które mogą spodobać się komuś innemu.

Spoty można obejrzeć na:

 

Zobacz ranking YouTube

McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.