Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dla Tablica.pl, przygotowana przez MRM i McCann Warsaw

Bardzo cieszymy się, że wiodąca w swoim segmencie Tablica.pl dołączyła do grona naszych klientów. Kompleksowość tej kampanii wymaga ścisłej współpracy między agencjami wchodzącymi w skład McCann Worldgroup. Jest to niewątpliwie jedna z najbardziej zaawansowanych kampanii w tym roku łączących online i offline – powiedział Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki, jako internetowego serwisu ogłoszeń lokalnych. Jest ona skierowana do sprzedających i zachęca ich do sprzedania przedmiotów, których nie używają, a które mogą spodobać się komuś innemu.

Do zadań agencji należało przygotowanie 2 spotów telewizyjnych, kampanii w Internecie, reklam radiowych oraz citylightów, a także niestandardowego outdooru w przejściu podziemnym pod warszawską Rotundą.

Spoty są emitowane od 16 września w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, Discovery i in.) oraz radiu (RMF, ZET, Kolor, Roxy, Złote Przeboje).

Można je obejrzeć na:

http://youtu.be/5GbHIq9JvoE

http://youtu.be/LMqcy9tEUoI

McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.