Sukces McCann w Gunn Report 2013

McCann najczęściej nagradzaną agencją indywidualną na świecie oraz niekwestionowanym numerem 1 w reklamie telewizyjnej i digitalowej

 The Gunn Raport to prestiżowy raport, który analizuje i ocenia wyniki najważniejszych konkursów reklamowych, odbywających się na całym świecie. Na tej podstawie jego autorzy tworzą globalny ranking najbardziej nagradzanych i docenianych agencji reklamowych, kampanii, klientów i krajów.

W tym roku to właśnie McCann został ogłoszony najczęściej nagradzaną agencją w światowych rankingach. Agencja jest także absolutnym numerem jeden jeśli chodzi o digital.

McCann zyskał uznanie dzięki ogromnej ilości nagród zdobytych w 2013 roku. Należą do nich m.in. #1 „Agency To Watch” według Advertising Age 2014 Hot List; 3 miejsce w Annual Awards Report magazynu Advertising Age & Creativity, nagrody  Spikes Asia Festival of Creativity w Singapurze oraz Golden Drum w Europie Wschodniej, gdzie McCann Worldgroup została nazwana siecią roku, 3 miejsce w EFFIE Awards dla najbardziej efektywnej sieci agencji na świecie, czy 5 Grand Prix na festiwalu w Cannes.

Stworzona na potrzeby australijskiego metra reklama telewizyjna „Dumb Ways To Die” oraz jej odsłona digitalowa zajęły pierwsze miejsce na świecie. Tym samym kampania ta została nazwana najczęściej nagradzaną globalną kampanią. Autorzy raportu podkreślają również, że reklama „Dumb Ways To Die” jest najbardziej utytułowaną reklamą wszechczasów.